reklama

Svetlonos

Keď si priložíš mušľu k uchu, môžeš počúvať šum mora... až dovtedy, kým mušľa nevyšumí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Svet je hore nohami... lebo chodíš po rukách. Pukance v mikrovlnke sa na teba pokúsili spáchať atentát. Lienka sedembodková, ktorá má len päť bodiek.

Piatok. Víno nám už udrelo do hlavy, sme ako vymenení. Nevieme sa spratať do kože, ideme sa popukať od smiechu. Nadchýname sa, pripíjame na lepší zajtrajšok. Až si si odhryzol zub... ale len kúsok. Podkol si sa o mláku a zahryzol si do jazyka.

Sobota. Obliekaš si tie svoje menšestráky a nasadíš si okuliare, lebo v nich máš krajšie oči. Kvety vo váze už vypili vodu. Ideme na zmrzku... ja si dám samozrejme šmolkovú. Uvažujem, z čoho sa vyrába. Zo šmolkov?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V noci sa ti sníval čudný sen, no nevieš o čom... pamätáš si len, že ťa strhol zo spánku, bol až priveľmi skutočný... a na druhý deň si zažil presne ten sen, sen s veľkým es. Ale už to bola skutočnosť.

Vonku už kŕkajú žaby... po nociach sa tmolia na ceste a ráno ich nachádzame zrazené. Ja sa ich bojím aj napriek tomu. Nedávno som prišla na príčinu, prečo z nich mám strach - keď som bola malá, babka mi vravela, že ak sa budem vyškierať, žaba mi vyráta zuby...

Telefonujem sama sebe... Je obsadené. Budík, ktorý ukazuje už štyri roky jedenásť dvadsať...

Dohodla som sa s kamarátkou, ktorá ma volala na hokejbal, že ak pôjdem, určite zavolám. No ísť nemôžem... Mám zavolať, že nejdem? Lebo je evidentné, že keď nezavolám, na hokejbal nepôjdem...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zrazu som začula ranu do okna. Idem sa pozrieť, kto mi doň hádže kamene... A tam, na balkóne... leží malý bezbranný vtáčik. Vezmem ho do dlaní. Pípa... potichu. Pozrel mi do očí... a odletel.

Romana Štefunková

Romana Štefunková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Whenever people agree with me, I feel I must be wrong. (Oscar Wilde) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu